Thursday, February 24, 2011

~huh~

da 6 bulan kott aku x update...yuppp...sbb..mse tu aku wat blog ne pon ade reason...kira mcm x ikhlas la..tapi tetibe mlm2 cmne..aku rse aku mcm nak menulis plak..pnjg2..walaupun aku memg slalu tulis panjang2...tapi pnjg ne lain sket..sbb ak nak cite dari mula smpi akhir...klu ade akhir la..gle seriuss aku memg serabut mlm ne..asl ntah..aku tetibe jadi moody..ade la sbb..aku bkn sng nk moody..bila hormone da berubah jadila cmne..tp bkn hormone psl 'tu' la..ni hormone normal pnyee..okay..skrg aku takut kat satu bnda..org ckp klu kita asyik sebut bnda tuh...lme jadi btul..huhu..tapi aku harap x la..aku nak main2 kott...semoga dijauhkan..=(...yeee...memg btul bkn semua bnda kita nak kita dpt..aku memg sokong gle2 r...tapi mencuba nak dptkan ape kita nak..memg x salah kan...hehe...tu sume taw kott...akua de sokln common yg memg tiap2 ari akn ade org tnye r...huhu...asl ko single r?..huhu...sbb ak single r...simple kan...nak jwb pe lg...aku bf gf things ne now2 la..ak memg x amek port r...mls kott...dy ade 2 sbb...1st sbb ak x pk...2nd sbb ak mls nak pk...hehe..=(..tp2 ade kalis skett...sbb ak x jmpe lg..ha...tu pon sipi2..huhu..okaylah..aku reveal la kat sni...ak ne pemalu..wlupon rmi x cye..seriussss...ak klu dak2 laki ne..yg ak knl je ak memg havoc,tego ke hape ke..yg x knl memg la x...cop sombong tu mmg da sebati r..ntah r..mayb sbb dorg x knl ak kott...ak pling x ske la..laki yg cm x ikhlas r..nmpk kot dr muka...yg flirt lagi r...tp2...lg stu..once aku da knl n satu kpale..memg aku get along la...balik kpd motif k..mlm ne..aku memg bengang gle..seriusss...ak xnak ckp la...tp memg bengang..ak x ske kottt...nyampah..peh nk muntah...(bkn morning sickness)...x kisah la...yg penting aku dpt bebel kat sni...n lg stu sbb aku memg nak update blog neh...mls kot nk create balik...heheh...ak rse la...xde org bace...so ak pon x kesah...ape2 pon...slamat mlm....=)

No comments:

Post a Comment