Sunday, February 27, 2011

~pagi tadi~

pagi tadi...aku ade good job...memg good job gle...slalu game2 ne..aku yg player nye...tp dis tyme aku tuka angin plak...aku try cmne nk manage game plak..serius pening...bukn sebab aku x taw ke pe..tp sebab org atas yg aku rse x relevan r...mcm ne ke nk manage game besar2 klu game kecik2 cmne pun x ley handle..btullah ckp org jd ketua ne memg susa..nk handle mcm2...tp dy xkan jd susa if ketua taw cmne nk handle ank2 buah...klu jenis cm sembarang je memg haruk pikuk...huhu...okay...aku bab2 tyme ne memg alert sket...sbb aku x ske tggu org n aku pun xske org tggu aku...tp besenya...memg ak kna tggu org...sigh~..tp2 x kesala..aku x amek port pun...pling geram ble ak kena wat keje org lain weyhhhhhh...memg angin la...spe x marah kottt...byk kali kott aku terkena...ble ak cte kat org...org ckp aku ne baik sgt...asyik kena buliiii je...masalah nya skrg tyme wat keje org memg aku x rse kena buli...pas abes buat keje br aku terpikir...haah la..ak kena buli la...aishhhhh....arini aku kena handle game futsal...da layg men sume lelaki...aku tebalkan jugk la tgk dorg main..seriussss segan kotttt...da lar mi....6 grup kottt...diorang dok huhahuhahuha...phm2 la..mcm2 kuar..ak wat dunno je la...yg bukak baju nye lain...mcm2 la...tp ape2 pon thanks la kat dorg coz byk tolong ak td,...ye la aku kan amateur...nak2 dpt abg reff peh kacak gle...mcm plakon hindi...shahid kapoorr...(hek3..gelak gatal)....moral of the story arini...if kita responsible utk satu2 keje tu...manage la baik2...nnt x la kelam kabuttt,..smooth je...x ya bazir2 kredit call org tu org ne...pling best tadi kan...dpt mkn free...hehe...=P

No comments:

Post a Comment